Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" анонсувало початок співпраці з Всеукраїнською книгою скарг "КАРАТЄЛЬ": "Сьогодні Житомир є другим містом в Україні, де можливість відслідковування і інформування органів влади про ті порушення, які трапляються в громадському транспорті, після "Київпастрансу", з яким вже розпочата така діяльність. Це така Інтернет-книга скарг. Кожен сьогоднішній сучасний користувач практично має в кишені смартфон і має можливість безкоштовно для себе, максимально оперативно повідомити цю інформацію і це набагато додає в можливостях їх вирішення", - презентував новий проект заступник міського голови Житомира Дмитро Ткачук.
Як це працює, розповів засновник проекту Всеукраїнська книга скарг "КАРАТЄЛЬ" Андрій Богданович: "Зробити це дуже просто. Після завантаження додатку треба заповнити буквально два-три поля. Заходимо в "Транспорт Житомира", вибираємо проблему, яка сталася, зазначаємо номер маршруту, номер транспортного засобу або бортовий номер, додаємо фото, відео і відправляємо. Автоматично фіксується дата та час, коли це відбулося, gps-координати, де це відбулося і вся ця інформація приходить вже безпосередньо у відповідне комунальне підприємтсво".
Дмитро Ткачук каже, що з часом такий "інтерактив" має призвести до покращення якості роботи громадського транспорту. Навіть зростання кількості скарг вважає позитивом, тому що "люди намагаються впливати на ситуацію і її покращення залежить від кожного".
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...