Головна мета приїзду – участь у міжнародній науково-практичній конференції "Чорнобильська катастрофа. Актуальні проблеми, напрямки та шляхи їх вирішення", яка проходила в стінах Житомирського агроекологічного університету. Проблеми радіаційного забруднення Чорнобильської зони в університеті досліджують вже майже 30 років.
На цьогорічну конференцію завітали японські та білоруські науковці, які мають досвід у подоланні наслідків радіаційних забруднень. Японці також презентували виставку фоторобіт "Авторадіографія, як приклад візуалізації радіоактивного забруднення", на котрих зображена радіація та її вплив. Виставку також показали і в Житомирському технологічному університеті, де науковий дослідник-фотограф у сфері авторадіографії професор Масамічі Кагая з Токіо провів лекцію для студентів та аспірантів університету.
На відміну від української влади, японська – виступає за те, щоб люди згодом поверталися до своїх домівок, розташованих поблизу атомної електростанції Фукусіма, де у 2011 році також трапилася аварія. Говорить японський науковець Такаакі Кувахара:
"В Україні забруднена зона – це серйозно контрольована зона. Ми на власні очі бачили там поліцейських, які її контролюють, тож, люди розуміють, що там не можна перебувати. На відміну від Японії, бо в нас ця зона не настільки контрольована і не така велика, тобто, не 30-тикілометрова. І ще одна відмінність – коли я був біля Прип'яті, біля атомної станції в Чорнобилі, я бачив, що рівень радіації невеликий. Тобто, з одного боку, там уже ніби й жити можна. А з іншого – в деяких місцях є дуже високорадіоактивні плями. На мене це справило велике враження, і я зрозумів, що хоч уже і минуло 32 роки, відкривати цю зону біля Чорнобиля ще не можна".
Додамо, що два дні свого перебування в Україні гості провели в природному заповіднику "Древлянський" в смт Народичі. Крім того, японська делегація взяла участь у скорботному мітингу та покладанні квітів пожежним-ліквідаторам в обласному управлінні Держслужби з надзвичайних ситуацій.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...