Ситуація з перевезеннями в області має бути такою, щоб якість цих перевезень влаштовувала людей.
На цьому наголосив голова Житомирської ОДА Ігор Гундич сьогодні, 5 березня, під час наради з перевізниками і керівниками районів.
«Поки не моніториш сам ситуацію по області, не починаєш їздити до людей, здається, що все у нас непогано. Але 41 зустріч, яку я на сьогодні провів у громадах, говорить про зворотне. Так, є питання, які не завжди ми можемо вирішити одразу, як от ремонт всіх доріг. Але коли я чую, що ми не можемо забезпечити якісне перевезення, мене це дивує. На кожній другій-третій зустрічі люди говорили про те, що десь автобус не доїжджає, десь відмовляється їхати. Я хочу сказати всім: коли якість перевезень не влаштовує людей, значить, якість перевезень не влаштовує мене», – зазначив Ігор Гундич.
За словами керівника області, голови РДА мають включатися у роботу і чути проблеми людей.
«Активно голови включилися в роботу, коли я почав їздити по районах. Я за те, щоб чути людей, але керівники районів мають реагувати на проблеми. Дивно чути, що в село Олександрівка в Бердичівському районі раз на тиждень приїжджає автобус», – наголосив Ігор Гундич.
За результатами наради голова ОДА дав доручення розробити проект нової мережі пасажирських перевезень, встановити GPS-трекери на всіх маршрутах.
Також, голова ОДА Ігор Гундич поставив 3 умови перевізникам. Якщо вони їм не подобаються, то перевізники можуть йти працювати в іншу область.
«Я завжди на боці людей. Тому коли якість перевезень людей не влаштовує, то вона не влаштовує і мене. Попередив: не треба мені “загинати пальці” і лякати відмовою від маршрутів чи підняттям тарифів.
По-перше, щодо відмов перевізників від “нерентабельних” маршрутів. За потреби я завжди знайду інших перевізників, як це було у Бердичівському районі. Святе місце пустим не буває.
По-друге, щодо необґрунтованого підняття вартості. Цього не може бути без погодження із замовником. Надалі при оголошенні нових конкурсів ми будемо встановлювати граничну межу вартості проїзду. Підписуватимемо додаткові угоди. Не подобається – йдіть в іншу область працювати.
По-третє, щодо відмов у перевезенні пільгових категорій. Однозначно, пільгові перевезення мають виконуватися. Проблемну ситуацію мають вирішувати замовник і перевізник, а не директор говорить водію «не вози АТОшників». Так надалі не може бути. Кажіть мені напряму, що не будете возити учасників АТО. І тоді я реагуватиму», – наголосив Ігор Гундич.
За словами керівника області, зрозуміти і виконати ці 3 пункти – в інтересах перевізників, голів РДА та профільного управління ОДА.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...