Найбільші телеком-оператори України спільно з Житомирською міською радою та комунальним підприємством «Житомиртранспорт» запустили послугу оплати проїзду в громадському транспорті за допомогою SMS. Житомир став третім містом в Україні, де абоненти всіх трьох мобільних операторів можуть оплачувати поїздки таким чином.
Раніше така можливість з'явилася у жителів двох міст - Івано-Франківська та Львова. Також послуга оплати за допомогою SMS доступна у Вінниці абонентам Київстар. Досвід впровадження сервісу в цих містах показує, що SMS-оплати стають дедалі популярнішими серед мешканців. Так, в Івано-Франківську кількість користувачів щомісяця зростає мінімум на 23%, у Вінниці та Львові сервісом щодня користується понад 4000 пасажирів.
Заступник міського голови Дмитро Ткачук наголосив на тому, що: «Місто Житомир зацікавлено в зручних для мешканців засобах оплати проїзду, зокрема у безготівкових платежах. Окрім зручності – це дозволить мінімізувати витрати на збір виручки у транспорті, щоб більше коштів залишались на підвищення якості послуг громадського транспорту».
Сервіс SMS-оплати простий, зручний і безпечний, адже мобільний телефон сьогодні є майже у кожного. Все, що потрібно - це сам телефон і кошти на мобільному рахунку.
«Ми вдячні Житомирській міській раді і нашим колегам з телеком ринку за відкритість до співпраці та інновацій. Сервіс SMS-оплати створений на базі фінансового продукту Смарт-Гроші і ми бачимо велику перспективу щодо його розвитку. Крім зручності для пасажирів, він дає можливість міським службам точніше оцінити пасажиропотік у громадському транспорті і збільшити об'єм здійснюваних оплат, завдяки розширенню можливостей розрахунку для пасажира. Це не єдине рішення, яке наша компанія пропонує міським муніципалітетам, щоб облаштувати міста за принципом Smart-city. Зокрема Mobile ID для простого доступу до електронних послуг міста або аналітичні звіти на базі Big Data-технологій для розвитку інфраструктури та туризму», - зазначив Костянтин Вечір, директор по роботі з державними підприємствами, Київстар.
Оплатити проїзд SMS-кою дуже просто: пасажиру достатньо надіслати повідомлення з кодом відповідного маршруту на номер 877 та за 1-2 хвилини отримати повідомлення-відповідь з підтвердженням платежу і терміном дії квитка. Плата за саме SMS при цьому не стягується - з мобільного рахунку абонента списується лише вартість проїзду. Сервіс доступний усім абонентам передплаченого зв'язку Київстар, Vodafone і lifecell.
«Нам дуже приємно, що Житомир став третім містом, де послуга SMS-оплати в електротранспорті запускається усіма трьома операторами одночасно, адже йдеться не про конкуренцію, а про зручність і розширення можливостей оплати для усіх мешканців та туристів міста. В даному випадку ми пропонуємо ще один спосіб оплати - екологічний, зручний та сучасний. Не потрібно нічого завантажувати чи бути прив’язаними до будь-якого мобільного додатку. Єдина умова здійснення SMS-оплати: на балансі мобільного рахунку абонента має бути достатньо коштів для оплати квитка», - прокоментував Андрій Большаков, заступник Генерального директора Vodafone Україна, регіон Центр.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...