У Житомирі готують до відкриття перший Центр надання адміністративних та соціальних послуг "Прозорий офіс", у якому жителі Житомирської міської об'єднаної громади зможуть отримувати більше 200 видів адміністративних і соціальних послуг. Відкриття "Прозорого офісу" попередньо запланували на 15 лютого.
Про це Суспільному розповіла директорка департаменту соціальної політики Житомирської міської ради Вікторія Краснопір.
"Прозорий офіс" – це сучасна форма надання послуг жителям громади. У його приміщенні зібрали майже всі соціальні служби Житомира. На першому поверсі будуть надавати адміністративні послуги. Зокрема, там можна буде зареєструвати бізнес, отримати прописку чи виписку, вирішити питання з міграційною службою та пенсійним фондом, тощо. На другому поверсі згрупували служби, котрі надаватимуть соціальні послуги – пільги, субсидії, державні соціальні допомоги та інші. Також офіс зробили інклюзивним, аби люди з інвалідністю теж могли безперешкодно отримати необхідні їм послуги.
"Ми підготували не лише реконструйовані приміщення і сучасні меблі та техніку, а й персонал. Аби покращити якість обслуговування громадян, Житомирська міська рада організувала для спеціалістів, які працюватимуть в "Прозорому офісі", тренінги з підвищення кваліфікації", – розповіла директорка департаменту соціальної політики Вікторія Краснопір.
В офіс мають право звертатися жителі Житомирської міської об'єднаної громади, до складу якої, крім обласного центру, входить також село Вереси. Жителі інших громад теж можуть отримати в "Прозорому офісі" послуги, але тільки у вигляді консультацій.
Реконструкцію приміщення офісу завершили наприкінці 2019 року, але через брак державного фінансування простір лишався пустим – без меблів та необхідної техніки. Вікторія Краснопір каже, що потрібно було шукати вихід із ситуації. І його знайшли.
"Нас перенесли в урядовий проєкт "Розвиток соціальних послуг", включивши туди Житомирську міськраду як отримувача меблів і комп'ютерної техніки. Наразі фахівці міської ради під'єднують комп'ютерну техніку та заливають відповідні бази – в тому числі, і соціальних програм, які нараховують субсидію та обслуговують людей. Ми ще маємо отримати 92 одиниці комп'ютерної техніки. А загалом, меблі і комп'ютерна техніка, яку ми отримали – це майже сім мільйонів гривень", – поінформувала Вікторія Краснопір.
Відкриття "Прозорого офісу" запланували на 15 лютого. Якщо ж підготовку до того часу не встигнуть завершити, то цю дату відтермінують на кілька днів.
"Дуже хочеться, щоб наші мрії збігалися з нашими можливостями. На жаль, цьогорічний бюджет обмежений через величезні затрати на боротьбу з коронавірусом. Тому говорити про організацію ще одного "Прозорого офісу" наразі складно. Але ми будемо думати над тим, як покращити обслуговування громадян в уже існуючих просторах", – зазначила Вікторія Краснопір.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...