Цією послугою вже скористались понад 10 підопічних міського центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю. Також вже другий автомобіль отримав Житомирський міський територіальний центр соціального обслуговування, аби розширити можливості соціального таксі для перевезення дорослих з інвалідністю, повідомляє Суспільне.
Директор міського центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю Віктор Козир розповів, що одночасно в соціальному авто можуть перевозити 8 осіб.
"Наші дітки мають першочергове право на отримання послуг соціального таксі від нашого центру і до дому, – каже Віктор Козир. – Для інших дітей, які на даний час не отримують послуги у центрі, але мають право на соціальне авто, затверджено 5 поїздок на місяць, аби дістатись до лікувальних закладів, та 2 додаткових – за цільовим призначенням для соціально-побутових потреб. Напередодні ми отримуємо заявку від мами і формуємо маршрут на наступний день".
За словами директорки міського департаменту соціальної політики Вікторії Краснопір, ще один соціальний автомобіль отримав міський територіальний центр соціального обслуговування. На ці два авто витратили понад 2 мільйони гривень з держбюджету.
"Донедавна територіальний центр у Житомирі мав лише один автомобіль, тепер в них додалася ще одна автівка, – каже Вікторія Краснопір. – І один автомобіль, якого ще не було, отримав центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю. Якщо люди телефонують, вони можуть замовити цю послугу за 2 – 3 дні до поїздки. Перший пріоритет – це відвідування лікарняних закладів, закладів реабілітації, органів місцевого самоврядування. На другому місці – соціально-побутові потреби".
Житомирянка Майя Дуброва з сином, який має інвалідність, вперше скористалась послугами соціального автомобіля, аби доїхати до центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю. Раніше жінка двічі на тиждень їздила громадським транспортом.
"Менше людей, менше уваги до дитини, – каже Майя Дуброва, – тому що наші люди реагують на крик, коли дитина стрибає. У мене ще й плюється надодачу. А люди часом дуже важко реагують на це. Можуть сказати щось вслід, або поглядом провести дивним. Коли таке відбувається, то дитина нервує. Так як не було цього транспорту, то ми вже й не відвідували центр. Я сказала керівництву закладу, щоб нас не відраховували. Ми хочемо відвідувати, нам це потрібно, але не в змозі ходити, викликати таксі також дорого. Коли людей мало в транспорті, то моя дитина почувається набагато краще і спокійніше. От він дивиться у вікно, і це вже є плюс для нас".
Оксана Гавриш також має дитину з інвалідністю.
"Ми на Богунії проживаємо і через ліс йдемо пішки на 147 маршрутку, – каже Оксана Гавриш. – Потім хвилин 30 їдемо в маршрутці. З двома діткам дуже важко їхати. В нас двоє хлопчиків, вони один одного зачіпають, б'ються. Тепер стане легше, але трохи незвично, бо перший раз їдемо всі одразу. Нова машина, нові сидіння, дитина їде з задоволенням".
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...