При здійсненні аварійного ремонту доріг першочергово ліквідовуються вибоїни на головних магістральних вулицях, якими ходить громадський транспорт. Підставою ж для такого ремонту є акт весняного обстеження доріг та вулиць та щорічне звернення патрульної поліції з переліком ділянок, де, вони вбачають, варто зробити ремонт через загрозу небезпеки.
Про це під час ефіру на одному з місцевих телеканалів сказав заступник міського голови Олександр Шевчук.
Поточний ремонт доріг здійснюється з урахуванням графіків робіт КП «Житомиртеплокомуненерго» та «Житомирводоканал». Якщо інші комунальні підприємства ремонтують свої мережі, то, мовляв, не логічно вкладати кошти у поточний ремонт цих ділянок. Тому поточні ремонтні роботи відтерміновуються до повного завершення робіт іншими комунальними підприємствами.
Так, на Пушкінській, Фещенка-Чопівського та Малій Бердичівській теплокомуненерго буде замінювати мережі. На деяких вулицях замінюватимуться мережі водоканалом.
Всі звернення житомирян з питань ремонту вулиць, що надходять на гарячу лінію 15-80 та на номер управління транспорту та зв’язку міської ради 47-07-09, опрацьовуються з урахуванням критичності ситуації, адже на сьогодні є три черги з переліком вулиць по поточному ремонту.
В місцевому бюджеті цьогоріч на ремонт доріг передбачено 40 млн грн.
Як зазначає Олександр Шевчук, в плані - здійснити поточний ремонт із заміною верхнього шару на Святослава Ріхтера, Героїв Пожежних, Хлібній. В цьому році будуть запущені тролейбуси на Мальованку, а тому там будуватимуть розворотне кільце. Поквартально відремонтують вулицю Покровську, частково - вулиці Театральну та Кочерги.
Інші ж вулиці будуть ремонтуватися невеликими картами, але з фрезеруванням існуючого асфальтобетонного покриття.
Зі слів заступника міського голови, повністю відмовитися від ямкового ремонту доріг на користь поточного та капітального не дозволяє бюджет. Адже вартість такого ремонту становить в середньому від 15 до 18 млн грн за 1 км протяжності таких великих вулиць, як Велика Бердичівська чи, скажімо, Київська. Загальна площа ж асфальтно-бетонного покриття у місті Житомирі становить 2,2 млн м кв.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...