У Житомирі затвердили зміни до автобусної та тролейбусної мережі. Необхідність цих змін пояснюється тим, що діюча мережа затверджена ще у 2015 році й на сьогодні вже не є актуальною через припинення роботи окремих маршрутів та зміну схем руху автобусів.
Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Констянтин Підпокровний каже: автобусна мережа на сьогодні не є збалансованою: одні маршрути - рентабельні, деякі - збиткові. Ці зміни мають стимулювати до впорядкування і приміських маршрутів, що працюють на міській автобусній мережі та створюють конкуренцію ТТУ та міським автобусам. Для вирішення останнього питання буде відновлено діалог з ОДА.
Основні зміни до автобусної мережі:
1. Скасовуються 5 маршрутів автобусної мережі, які упродовж кількох років не працювали (маршрут №40, 47, 2, 53, 53А). Відповідно, конкурс на ці маршрути оголошувати не будуть. 2. Без змін залишать 6 маршрутів (1,7,8,26,33,58), більшість з яких забезпечують автобусами мікрорайони без тролейбусного сполучення. 3. З’явиться новий автобусний маршрут Крошня-Богунія-Корбутівка. Подібний маршрут існує, однак пролягає через центр міста. Автобусний маршрут №3 напряму сполучатиме Крошню та Богунію через проспект Незалежності. 4. Маршрут №44 рухатиметься по-новому: Чуднівська – Велика Бердичівська - Вітрука - Сльоти - вул. Бориса Тена. 5. Вулиця Бориса Тена сполучатиметься з Богунією маршрутом №11, який також забезпечить сполученням вулицю Шептицького. 6. Маршрут №5 продовжено буде до вулиці Соснової та пролягатиме по вулиці Мазепи до Малинського ринку.
Наразі на міських маршрутах - 180 автобусів, 50 з них - нові.
«Третина рухомого складу автобусної мережі у нормальному стані. 100 - потребують заміни», - зазначає Констянтин Підпокровний.
Перевізники автобусних маршрутів будуть визначені на конкурсній основі. Це стимулюватиме їх до оновлення рухомого складу. «До того ж підвищуються вимоги до класу та пасажиромісткості автобусів. Згідно із транспортним законодавством, якщо перевізники не відповідають умовам конкурсу, договір укладається на рік. Якщо відповідають - від 3 до 5 років», - додає Констянтин Підпокровний.
Міський голова Сергій Сухомлин наголошує: «Перевізники повинні оновити рухомий склад, і якість перевезення має зростати. Один автобус великої місткості краще ніж кілька маршруток на вулиці. Бо це - екологія та безпека людей».
Зміни до міської тролейбусної мережі:
Основна проблема діючої тролейбусної мережі - концентрація руху тролейбусів у центральній частині міста (вул. Київська, Вітрука, Велика Бердичівська), де курсує тролейбус №1 та 1 А. Сюди ж заїжджають з усіх мікрорайонів тролейбуси маршрутів 2,3,4,15.
1. Випуск тролейбусів буде збільшено на 10 одиниць. Щоденно на лінії ТТУ випускатиме 94 тролейбуси. Вдвічі збільшать випуск тролейбусів у напрямках Крошні та Корбутівки, скоротиться інтервал руху. 2. Корбутівку забезпечуватимуть тролейбусні маршрути №15 та 15А, які з’єднають Корбутівку з Київською, Вітрука, Великою Бердичівською та Фещенка- Чопівського. 3. Тролейбус №1 курсуватиме від залізничного вокзалу по Київській, Театральній та Великій Бердичівській до площі Польової.
Зазначимо, що посилення ролі громадського транспорту - пріоритет Плану сталої міської мобільності. Незабаром управління транспорту і зв’язку міської ради замовить розробку нової комплексної схеми руху громадського транспорту у Житомирі. Проєктну організацію визначатимуть на конкурсній основі. Перші пів року організація вивчатиме та аналізуватиме пасажиропотік, сформує пропозиції щодо раціональної мережі. Потому – будуть подані проміжні рекомендації та розроблятиметься модель маршрутної мережі з урахуванням кількості автобусів та населення та пріоритету електротранспорту.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...