Трамвай, який трохи більше тижня тому відновив курсування, знову зупинився, як і усі тролейбуси, через учорашні нічні обстріли. Втім у місті із ситуації вийшли, кажуть транспорту нині вдосталь, райони продовжують моніторити і за потреби автобуси додадуть.
На маршрути також випустили майже всі автобуси, які передала Естонія.
«Ми зараз будемо здійснювати виїзд на лінію і перевіряти зупинки, де який маршрут доставити. Наша задача – вивезти ключові райони: Богунія, Крошня, Корбутівка. Моніторимо пікові години. Скажімо так, зранку робили об’їзд, і скупчення людей на зупинках немає, 10-12 хвилин – автобус їде. З 20 автобусів, які приїхали з Таллінна, 16 на лінії. Ми розуміємо, що автобуси не нові, механіки ремонтують. Комунальним підприємством здійснюються всі заходи, щоб був повний випуск. Комунальні автобуси виїхали на маршрути №2, №3, сьогодні вони вже курсують. Посилений маршрут №23», – розповідає в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Житомирської міськради Микола Єрмаков.
Тим часом наближається і конкурс для перевізників, які обслуговуватимуть місто у 2023 році. Виконуючий обов’язків начальника управління транспорту і зв’язку каже, напередодні від житомирян надійшло багато скарг на приватні маршрутки №1, 5 та 8. Нині звернення людей перевіряють.
Аби виправити недоліки у приватних перевізників є до двох місяців.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...