Аргументуючи таке рішення, заступник міського голови Олександр Фещенко пояснив, що, наприклад, в приватному секторі, як тільки там капітально ремонтують дорогу, привабливість мікрорайону зростає і його жителі починають перепродавати житло, попередньо прокладаючи туди комунікації:
"Мешканці починають пошкоджувати проїжджу частину методом врізки води, каналізації, будь-яких інших мереж, і ми маємо таке, що зробили дорогу і бачимо по цій дорозі згодом декілька пошкоджень через врізки. Тому ми наполягаємо на тому, щоб заборонити відкритим, траншейним, способом проводити ці розкопки".
Це не стосується аварійних робіт, коли ситуація вимагає негайного ремонту мережі із пошкодженням асфальтного покриття. Якщо ж це планові роботи, то кожен окремий випадок підключення до централізованих мереж буде розглядатися на засіданні міськвиконкому. Голова міської ради Сергій Сухомлин зауважив, що є інший метод підключення, без пошкодження дорожнього покриття:
"Вивчивши досвід інших міст, є сучасні методи підключення без пошкодження дорожнього покриття. Саме тому ми і пропонуємо сьогодні на розгляд виконкому такий проект рішення".
Аби попередити розкопки доріг під час самовільних підключень до міських мереж, комунальним підприємствам міста заборонили підключати таких порушників, пише 103fm.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...