Про це під час традиційного щовівторкового брифінгу розповів житомирський міський голова Сергій Сухомлин. За його словами, зараз іде робота в напрямку вивчення питання і обрахунку економічної моделі, за якою це підприємство зможе працювати:
"Це підприємство не матиме на меті заробляння грошей і отримання прибутку. Ми повинні забезпечити якісні та безпечні перевезення і зменшити кількість автобусів на вулицях міста завдяки збільшенню пасажиромісткості цих автобусів. Це і є основна мета. Ціна проекту досить висока, і тому необхідно буде, в першу чергу, отримати або кредит, або лізинг з боку постачальників для того, щоб місто могло дозволити собі реалізацію такого проекту".
Сергій Сухомлин підкреслив, що допоки не будуть здійснені всі розрахунки, не можна конкретно говорити про те, бути чи не бути такому підприємству в Житомирі. Однак вирішувати питання з перевезеннями у місті потрібно активніше. Міський голова підкреслює, що з одного боку, розуміє ситуацію, в якій опинилися приватні перевізники, а з іншого – зауважує, що ціна на проїзд періодично підвищується, а якість послуг, які надаються, не покращується. І лише деякі перевізники закупляють нові автобуси для перевезень. Тому, якщо місто може бути оператором на цьому ринку, то воно ним буде, каже Сергій Сухомлин:
"Не факт, що це підприємство по автобусним перевезенням буде дотаційним. Ми зараз дотуємо наше трамвайно-тролейбусне управління, яке перевозить 80 % пільговиків, а все-таки приватні перевізники працюють на ринку платного пасажира. І якщо порахувати цей ринок, а це приблизно 45 мільйонів пасажирів в рік, то за тарифу в 5 гривень приватні перевізники можуть збирати близько 230 мільйонів. Тоді як наше комунальне підприємство за рік збирає трохи більше 30 мільйонів гривень виручки. Я думаю, що житомиряни з розумінням поставляться до підвищення тарифу до 5 гривень, якщо вони будуть користуватися сучасними, низькопольними, комфортабельними і безпечними автобусами".
Сергій Сухомлин розповів, що саме з цією метою він нещодавно побував на міжнародній виставці автобусів та міського транспорту Warsaw Bus 2017, де разом із своїм профільним заступником вивчав пропозиції компаній. Зокрема, з його слів, зараз ідуть перемовини не лише з Китаєм з приводу купівлі електробусів, а й з Мінським автобусним заводом та українським "Богданом". Також Сергій Сухомлин поінформував, що нині ведуться переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку з приводу виділення Житомиру кредиту на закупівлю нових тролейбусів пише сайт 103fm.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...