Поки що це відбувалося на громадських слуханнях. Як розповіли в сюжеті журналісти телекомпанії ВІК, перевізники доводили, що працюють у збиток і не матимуть рентабельності, не піднявши плату хоча б до п'яти гривень. Натомість присутні на слуханнях бердичівляни говорили про "дуті цифри", адже у жодному автобусі водії не видають квитків, а відтак відстежити точне число пасажирів, як і співвідношення платників і пільговиків, неможливо. Висловлювали обурення стосовно технічного стану транспорту, грубої поведінки окремих водіїв, недотримання графіку руху і правил водіння. Результатом емоційного спілкування стало те, що перевізники та представники громади перестали чути один одного, розповів на засіданні виконкому заступник міського голови Бердичева Сергій Онуфрійчук:
"Суть питання вичерпалася, почалися заяви політичних партій, з'ясування стосунків, перехід на персоналії. Більшість присутніх, бачачи, що все це переходить будь-які рамки етики поведінки, просто залишили зал".
Заступник міського голови наголосив і на тому, що громадські слухання взагалі не є обов’язковими при розгляді тарифу на проїзд, достатньо рішення виконавчого комітету.
"В законодавстві передбачено обговорення, консультації і так далі. Єдине чітко виписано в законодавстві, де передбачено громадські слухання, це при затвердженні містобудівної документації, де виписана процедура".
Остаточне рішення у питанні підняття тарифу на проїзд у міському транспорті все ж буде за членами виконавчого комітету. Його засідання планують на наступний тиждень:
"Мабуть, на наступному тижні ми проведемо засідання виконавчого комітету з цього приводу, завчасно роздамо членам виконкому матеріали для того, щоб об'єктивно, реалістично подивитися на всі ці питання", – констатував міський голова Бердичева Василь Мазур.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...