Житомирщина стала десятим регіоном України, де відбувся семінар з розвитку прибуткового туристичного бізнесу. Такі навчальні тренінги на запрошення місцевих органів влади проводить Асоціація "Індустрія гостинності України". Голова Асоціації Олександр Лієв, який є експертом туристичної галузі, розповів, що існують програми та методики, які допомагають регіонам в розвитку туризму. Метою нинішньої зустрічі є об'єднати туристичну спільноту Житомирщини задля створення готового конкурентоспроможного туристичного продукту, поки що, для українців: "Три цілі, які ми переслідуємо. По-перше, це об'єднання туристичної спільноти краю, і потрібно дати їм зрозуміти, що немає між ними конкуренції, є конкуренція між Житомиром і іншими містами інших держав, куди їдуть зараз туристи з України. Друга наша мета це створити туристичний продукт Житомирщини, щоб було зрозуміло – Житомир це що? Третя мета – відпрацювати взаємодію між регіональними активами, щоб Житомирщина взаємодіяла з іншими регіонами України і налагоджувала між ними туристичні потоки".
Ініціатором такого семінару в Житомирі виступив голова ГО "Клуб Пригод Френд" Андрій Шелестюк. Він каже, що зацікавлений, в першу чергу, в питаннях внутрішнього в'їзного туризму на Житомирщині: "До мене нещодавно приїздили туроператори із Запоріжжя, то вони, на жаль, не знають про Житомир. І нам просто треба показувати, як кажуть, "товар обличчям". У нас є що показувати, просто треба формувати, описувати, фотографувати, продавати. І треба, щоб такі пропозиції були різні – різної тематики, спрямування, для різних категорій населення. І нам потрібно над цим працювати".
Житомирщині є, що показати і про що розказати гостям нашого краю, але немає системного підходу в організації туристичних маршрутів, каже головний спеціаліст управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської облдержадміністрації Юлія Святненко: "У нас є чимало об’єктів, питання в тому, як їх правильно подати, які підібрати засоби розміщення, щоб турист почував себе комфортно і лишався на ніч, а не приїжджав в нашу область лише екскурсійним планом. Нас будуть вчити, як мотивувати туриста залишитись тут, витратити гроші в нашій області. Всі наші учасники налаштовані попрацювати".
Бажаючих потрапити на семінар з розвитку туристичної галузі було більше півсотні. Така активність підтверджує, що дане питання на часі, констатують організатори тренінгу в Житомирі.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...