Рішення про підвищення вартості проїзду до трьох гривень не було прийняте на виконкомі міськради, оскільки за нього проголосували 12 із 16 присутніх на засіданні членів виконкому. Ті, хто виступав "за" збільшення ціни на проїзд, говорили про невідповідність тарифу витратам і збільшенню вартості електроенергії, яка з 2014 року зросла для КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" в шість разів. Присутній на виконкомі колишній заступник міського голови Євген Демчик, навпаки, висловив думку, що немає причин піднімати тарифи на проїзд, адже спочатку потрібно розібратися з приміськими маршрутками, які дублюють маршрут комунального транспорту. У відповідь міський голова Житомира Сергій Сухомлин поінформував присутніх, що робота стосовно розробки комплексної схеми роботи транспорту Житомира проводиться: "Стосовно приміських маршруток, то ми працюємо з областю по цьому питанню. І зараз досягнута домовленість, що ми робимо загальну схему руху містом Житомиром, яка буде враховувати інтереси найближчої приміської зони, тому що там теж живуть люди, які працюють в Житомирі, живуть діти, які навчаються Житомирі та ходять в дитсадки. Тому, не враховуючи інтереси сіл, які знаходяться навколо Житомира, робити цю схему також неможливо. Ми робимо пріоритетною роботу нашого комунального підприємства, ми робимо оновлення транспорту, ми робимо так, щоб комунальне підприємство займало найбільшу частку ринку та забезпечувало і безпеку і якість перевезень".
Ані аргументи начальника Житомирського ТТУ Андрія Нечуйвітра про великі витрати комунального підприємства, перш за все, на електроенергію, ані приведені Сергієм Сухомлином приклади того, що сьогодні простоюють 24 тролейбуси, бо немає, кому їх вивести на маршрути, адже водії не бажають працювати за нинішні зарплати, не переконали членів виконкому. В результаті вартість проїзду в електротранспорті Житомира залишилася 2 гривні.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...