Після майже тримісячної роботи «у тестовому режимі» Прозорий у Житомирі запрацював офіційно.
«Коли раніше пенсіонери приходили отримати субсидію чи якусь довідку — це було складно, зокрема через умови праці. Тепер - сучасний сервіс. Я щиро вдячний кожному, хто долучився до проєкту… Незабаром ми втілюватимемо й інший проєкт разом з Міністерством у справах ветеранів, аби наші військові могли отримувати тут весь спектр послуг швидко, зручно, якісно та з повагою, на яку вони заслуговують», - каже міський голова Сергій Сухомлин.
У комфортних умовах житомиряни мають змогу отримати послуги. А їх – близько 400. На першому поверсі - адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності - електронна система управління чергою. На табло - номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю - пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів - дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн.
Наталія Поплавська, головна спеціалістка сектору прийому громадян, демонструє, як у Прозорому здійснюється прийом людей з порушенням слуху.
«Добрий день. Раді вас бачити, не хвилюйтеся, буде перекладач...», - жестовою мовою звертається фахівчиня до відвідувача. За допомогою сервісу УТОГ по відеозв’язку вона зв’язується з перекладачем жестової мови й таким чином комунікує з людиною з порушенням слуху. Потому - супроводжує відвідувача до спеціаліста, де відбувається спілкування з перекладачем.
Сніжана Бадіон, координаторка центру соціальної допомоги учасникам АТО, розповідає, що на прийом одного відвідувача витрачає до 15 хвилин, однак деякі процедури потребують більше часу. «Я інформую про послуги учасникам АТО/ООС… Це первинне консультування з можливості отримування комплексної соціальної допомоги, щодо отримання медичних та реабілітаційних пільг та ін.».
Зазначимо, що незабаром у «Прозорому офісі» здійснюватимуть прийом ветеранів війни. Житомирська міська рада та Міністерство у справах ветеранів України реалізовуватимуть перший в Україні пілотний проєкт «Адмінсервіс Ветеран».
За час роботи в тестовому режимі 12 тисяч житомирян вже скористалися тут послугами - адміністративними та соціальними; з питань пенсійного забезпечення; з питань оформлення паспортних документів громадян України та для виїзду за кордон; з реєстрації/зняття з місця проживання.
Загальна вартість «Прозорого офісу» складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн - кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн - Державного фонду регіонального розвитку.
У Житомирі на перехресті вулиць Святослава Ріхтера та Івана Кочерги будують новий світлофорний об'єкт, на це витратять 424 тисячі з міського бюджету...
Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню виділяють з бюджету громади понад 1 млн грн за перевезення пільговиків комунальними автобусами, також підприємство має сплатити 2,5 млн грн юридичним ...
25 листопада рішенням сесії Житомирської міської ради передбачили кошти на обладнання безперебійниками ще 10 обʼєктів. Наразі у Житомирі 20 світлофорних об’єктів зі 119 вже мають резервне живлення...